אח, אין כמו לטייל בקניון ממוזג וקריר כשבחוץ חם ודביק. את מסתובבת לך בכיף, נכנסת לחנויות הבגדים ומגהצת את כרטיס האשראי על ימין ושמאל.
.

 

אבל כשאת מתחילה לקבל איומים מהבנק שיחרימו לך את כרטיס האשראי, את מתחילה להבין שהגיע הזמן לקצץ בהוצאות השופינג. מה עושים?

אופציה אחת היא לחפש בחור עם כסף ו…להתחתן איתו. ככה תוכלי לגהץ את כרטיס האשראי שלו בכיף, מתי שתרצי וכמה שתרצי. אם אופציה זו לא באה בחשבון (כי את כבר נשואה לתפרן – מה לעשות, היית צעירה וטיפשה), הגיע הזמן לשקול אופציה אחרת – לקנות בגדים זולים יותר.
.

 

מה שמוביל אותנו לרגע האמת: מחירי הבגדים בקניון יקרים להחריד. אין שום הצדקה לשלם 250 שקל על טי שירט, אלא אם כן היא עשויה מזהב טהור, ולא צריך לספר לכם על מחירן של חצאיות, ולא משנה כמה הן מהממות.

גם המבצעים בחנויות לא תמיד אטרקטיביים כל כך כמו שמנסים להציג אותם.
"מבצע קיץ לוהט!! בקנייה מעל 500 שקל – קבלי סנדלים אופנתיות ב-199 ₪ בלבד!!"
.

 

למה המחירים בקניון כל כך גבוהים?
מחיר הבגד שאת קונה כולל בתוכו עלויות נוספות מלבד עלות הבד והעבודה (שניים וחצי שקל בייצור המוני בסין): שכירות יקרה בקניון, פרזנטורית מפורסמת, פרסומת בטלוויזיה, קטלוג מעוצב וכו'… אבל אם רק תעזי לצאת מהקניון, תמצאי שיש לא מעט בגדים שווים לא פחות, במחירים זולים ואטרקטיביים. צירפנו לך כמה הצעות.
.

 

שוק ראש העין:
השוק שפועל במתחם מקורה גדול, פתוח בימי שישי ומציע מגוון בגדים לנשים (כולל בגדי הריון, בגדים במידות גדולות ובגדי ים), נעליים, בגדים לילדים, לתינוקות ולגברים (אמממ…תינוקות וגברים. ממש שתי מילים נרדפות) במחירים נוחים. למרבה השמחה, יש לידו חנייה צמודה ושירותים.
חשוב לדעת: מומלץ להגיע מוקדם בבוקר לשוק, לכל המאוחר בשבע וחצי-שמונה, לפני שכל עם ישראל ואחותו מגיעים. טיפ נוסף: בשוק אין תאי הלבשה מסודרים, אז כדאי ללבוש טייטס וגופיה צמודה ולמדוד עליהם את הבגדים.

איביי
איביי מציע שפע של בגדים מפתים במחירים נוחים בהחלט. תוכלי למצוא שם ה-כ-ל, החל משמלות ערב, בגדים ליומיום,  ועד בגדי וינטאג' מיוחדים שיפליאו את חברותייך התל אביביות המיוחסות.

"אחותי, איפה קנית את השמלה ההורסת הזאת??"
.

 

חשוב לדעת: עם כל המעלות של האתר, זה קצת כמו לקנות חתול בשק – בסופו של דבר אין לך מושג איך הבגד ייראה עליך.

אאוטלט הרצליה:
באאוטלט הרצליה תמצאי הרבה מותגים מוכרים במחירים נמוכים מהרבה ממחירי הקניון (תוכלי להתרשם מהמחירים בעמוד הפייסבוק). במקום יש חנייה (למיטב זכרוני בשבת היא חינמית) ובית קפה חמוד. כך אפשר להתחיל את מסע השופינג ברוגע, עם קפה וקרואסון חמאה ולעזאזל עם הדיאטה.
חשוב לדעת: לפעמים צריך לנבור בערמות ענק של סמרטוטים בתקווה נואשת למצוא איזה בגד נחמד. זה עניין של מזל ולא תמיד מוצאים משהו. חסרון נוסף הוא תאי ההלבשה בחלק מהחנויות, שנראים כמו אחרי שואה גרעינית וגם עמוסים בערימות בגדים עד אפס מקום. בקיצור, כדאי להגיע בשעות שאין עומס (כמו שבת בבוקר).

חנויות במרכז העיר
פעם, בעידן האדם הקדמון, לפני שהוקמו קניונים בכל מטר מרובע, אנשים היו מסתובבים ברחובות וקונים בחנויות בגדים.

בחזרה לתקופת האבן. קונים ברחובות.
.

 

היום אפשר למצוא שפע של חנויות עם בגדים במחירים נוחים, כמו "בום", "סטוצ'י" (כפר-סבא), "קלאב אופנה" (פתח-תקווה), "האנגר" (רעננה), "אומן ההלבשה" (לוד) ועוד.
חשוב לדעת: למרות המחירים האטרקטיביים, לא נעים לחרוש את רחובות העיר בחום הקופח, כשאת דביקה ומיוזעת.

לסיכום, עם סכום של 500 שקל, שבקושי מכסה רכישה של חולצה וזוג גרביים בקניון, את יכולה לצאת עם מלתחה קומפלט!
.

.

 

ואיך אפשר לסיים בלי תמונה חמודה של חתול?
.

 

***
מובא בחסות יעל גלזר – קורסים והכשרות למסחר אלקטרוני באיביי ובאטסי

מכירה באיביי

 

דילוג לתוכן