בעבר היה קשה מאוד למצוא בישראל רכבים להשכרה שמגיעים עם וו גרירה. אבל בימינו הדבר כבר הפך להרבה יותר נפוץ וכמעט כל חברת השכרת רכבים מציעה את האפשרות הזאת במסגרת צי הרכבים שלה. מתי כדאי לכם לשכור רכב עם וו גרירה ומה חשוב כי תדעו לפני החתימה על העסקה? מייד תבינו.

מתי כדאי לכם לשכור רכב עם וו גרירה?

השכרת רכב עם וו גרירה מתאימה לשני תרחישים מרכזיים: הראשון – העברת דירה או משרד באופן עצמאי. במקום לשלם לחברת הובלות יקרה, תוכלו לשכור רכב מסחרי גדול אשר כולל גם וו גרירה, מה שיאפשר את הגדלת נפח האחסון של הרכב. עם רכב שכזה תוכלו להעביר גם דירה או משרד גדולים במיוחד וכל זאת בכמה מאות שקלים בלבד, במקום אלפי שקלים שגובה כל חברת הובלות בימינו.

התרחיש השני – יציאה לטיול משפחתי. הקורונה סגרה לנו את השמיים אך גילתה לנו מחדש את יופייה של ישראל. משפחות רבות רוצות לטייל ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, אך לא לכולן ישנו רכב המתאים לנסיעות ארוכות ורוויות ציוד. אז מה עושים? שוכרים רכב עם וו גרירה, מחברים נגרר או אפילו קרוואן (למי שרוצה לחוות את לינת השטח באופן המפנק ביותר האפשרי) ויוצאים לדרך מחויכים, ללא צפיפות ועם כל הציוד הדרוש.

רכב עם וו גרירה – דברים שחשוב לדעת לפני ההשכרה

בבואכם לברר לגבי עסקת השכרת רכב עם וו גרירה, עליכם לתת את הדגש על מספר דברים חשובים:

  • סוג הנגרר – ישנם מספר סוגי נגררים המתאימים לקשת רחבה של משימות. ההבדלים ביניהם טמונים בגודל הנגרר, בהיותו סגור או פתוח ועוד.
  • כושר גרירה – לכל רכב מצוין ברישיון כושר הגרירה המקסימאלי שלו. שימו לב שהרכב שתשכירו באמת מתאים לצרכים שלכם ושאתם לא עוברים את המשקל המותר (שוטרי תנועה נוטים לעצור פעמים רבות לבדיקה רכבים עם נגרר).
  • רישיון נהיגה – בעלי רישיון 'רגיל' (ב')? אתם רשאים לגרור עד 1,500 ק"ג. בעלי רישיון על משאית (ג') רשאים לגרור עד 3,500 ק"ג. בכל אופן, כל בעל רישיון רכב רשאי לשנע נגרר.

אילו דגמי רכבים עם וו גרירה קיימים?

מגוון דגמים עם וו נגרר מחכים לכם בחברות ההשכרה. שני דגמי רכבים מאוד מומלצים הם סיטרואן ג'אמפי שיכול לגרור עד 1,795 ק"ג עם ברקסים ו- 790 ק"ג ללא בלמים, ופיאט דובלו שיכול לשאת עד 750 ק"ג עם ברקסים ו- 500 ק"ג ללא.

דילוג לתוכן