כולכם מכירים את הכלים הרב פעמיים שעשויים מחומרים "מסורתיים" כבדים למדי, דוגמת זכוכית, מתכת, קרמיקה וכו'. ומה אם נגיד לכם שישנה אלטרנטיבה נוספת? הכירו את הכלים שעומדים לחולל מהפיכה שלמה במטבח ובהגשה שלכם – כלים רב פעמיים שעשויים מחומרים טבעיים בלבד. במה מתבטאים היתרונות שלהם? מייד תבינו.

הכירו את הכלים הטבעיים

כשמדברים על כלים רב פעמיים על בסיס חומרים טבעיים, מתכוונים בעיקר לכאלה אשר עשויים מבמבוק, דקל וקנה סוכר. עצים ושיחים אלו מגודלים במתחמים שמיועדים מראש לצרכים תעשייתיים, כך שאין כריתה של חורש טבעי על מנת לייצר מהם כלי הגשה ואכילה שונים. המראה של כלים אלו מיוחד במינו, בגווני עץ אלגנטיים, שפשוט עושים חשק לארח ולאכול. ניתן להגיש בהם מאכלים ומשקאות חמים וקרים, ממש כמו בכלים רגילים מזכוכית, מתכת או קרמיקה, רק שהם אינם נשברים בנפילה, וזהו יתרון חשוב. הכלים הללו גם אינם כבדים מידי, כך שניתן לקחת אותם בקלות לכל מקום – לפיקניקים, טיולים, קמפינג וכו'.

כלים ירוקים ומתכלים לחלוטין

האם אי פעם שיערתם מה עולה בגורלם של כל הכלים הרב פעמיים הרגילים מזכוכית, קרמיקה ומתכת או החד פעמיים מפלסטיק, ברגע שהם מושלכים לפח? ובכן, אם לא ידעתם, הם נערמים או נטמנים באדמה, ומאחר והם עשויים מחומרים שאינם מתכלים במהרה, הם פשוט מזהמים את הסביבה שלנו. עם כלים אשר עשויים מחומרים טבעיים זה לא יכול לקרות, מאחר והם מתכלים תוך זמן קצר ביותר ולא פוגעים באדמה בשום צורה שהיא. כך שלמעשה, הבחירה שלכם לעבור לכלים שכאלו תורמת רבות לכדור הארץ כולו ובסופו של דבר גם לבריאות שלכם.

פונקציונליות משופרת

כמה פעמים נאלצתם לקחת לטיול או לפיקניק כלי פלסטיק חד פעמיים? רק בגלל שלא הייתה קיימת אפשרות אחרת מלבד כלים רגילים מזכוכית, מתכת או קרמיקה? שקשה לסחוב ושיש סכנה כי גם ישברו? כמובן שאותם כלי פלסטיק לא היו איכותיים דיו וחווית האכילה איתם לא הייתה אידיאלית. גם בהיבט הזה, הכלים הרב פעמיים הטבעיים מהווים "עולם אחר". הם אומנם נחשבים לפשוטים וזולים יותר, אך האיכות שלהם פשוט מעולה, ממש כמו כלים רגילים. הם עמידים בפני מכות, לא מתעוותים, ובנוסף אף ניתן להגיש בהם מאכלים ומשקאות חמים. בקיצור, אין כאן שום התפשרות כלשהי, לעומת כלים מקרמיקה או מכל חומר אחר.

זה שווה גם בגלל המחיר

ואם כל היתרונות שסקרנו עד עתה לא מספיקים לכם, מגיע גם עניין המחיר. הכלים הרב פעמיים על בסיס החומרים הטבעיים, מוצעים לכם במחירים נוחים מאוד, ולמעשה אין יותר מידי הבדל מהבחינה הזאת בינם לבין כלים חד פעמיים פשוטים מפלסטיק. ספק מוביל יוכל להציע לכם אותם גם ברכישה סיטונאית, מה שישתלם לכם עוד יותר. תוכלו לרכוש צלחות, כוסות, סכו"ם, מגשים, קערות ועוד מגוון רחב של כלים, שמתאימים לארוחה מלאה.

 

דילוג לתוכן