Warning: A non-numeric value encountered in /home/prositec/consumers.co.il/wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5752

רכישה של מוצר חשמלי למטבח איננה דבר של מה בכך.

במציאות הכלכלית של שנת 2013 כאשר הגזרות הכלכליות מסתערות עלינו מכל הכיוונים, משפחות רבות מוצאות את עצמן חושבות פעמים בטרם הן רוכשות כל מכשיר חשמלי ובמיוחד כזה שנחשב למותרות.

יחד עם זאת, מותרות הן שאלה של הגדרה. מאחר וזהו עניין אינדבידואלי של כל משפחה, לא ניתן לקטלג את כל מוצרי ומכשירי החשמל תחת קטגוריית המותרות.

האם מיקסר הוא מוצר מותרות? אצל משפחות רבות מיקסר חשמלי הוא פריט נדרש ונצרך במטבח ועם העלות שלו מגיעים יתרונות רבים, החוסכים זמן רב וכסף. יש לשים לב שכאשר עולה הצורך ברכישת מיקסר המשפט "הזול עולה ביוקר" מקבל תוקף משמעות.

בכל מקרה לפני רכישת מיקסר כדאי לעשות סקר שוק.

כל מי שעשה סקר שכזה יוכל להגיד כי מיקסר Kitchenaid הוא אחד מהמותגים המובילים בתחום. לא ניתן להתעלם מהעובדה שמותג המוביל בתחומו עולה בדרך כלל ביוקר, ולא כל כיס יכול לאפשר לעצמו לרכוש אותו. יחד עם זאת חייבים לקחת בחשבון שמכשיר שכזה מחזיק שנים רבות.

משפחות רבות רוכשות מערכת ריהוט לסלון, לדוגמא, במחיר זול יחסית, במטרה שהיא תחזיק מעמד כשנתיים שלוש ולאחר מכן יחליפו אותה במערכת חדשה. לעומת זאת, מיקסר של Kitchenaid מחזיק מעמד שנים רבות – ניתן לרכוש מלכתחילה מכשיר אחד, איכותי וחזק והוא ישמש לצורך השנים הבאות.

הסיבות לתוחלת החיים הארוכה של המכשיר הן רבות: מבנה המיקסר מבטיח למכשיר תוחלת חיים ארוכה, הבלאי שלו נמוך ומאחר והוא מונע ללא רצועות, יחסכו מכם קלקולים רבים. בנוסף, הקערה עשויה נירוסטה, חומר יציב המבטיח גם הוא תוחלת חיים ארוכה.

בנוסף, קיימים למכשיר יתרונות נוספים שצריך להתייחס אליהם:

.

 

תכולת המיקסר: גודל הקערה, עוצמת המנוע ומבנה ווי הערבול, הלישה וההקצפה, מבטיחים אפשרות לעבודה עם כמות חומרים גדולה במיקסר. פעולה זו מאפשרת להכין ארוחות משפחתיות גדולות במינימום זמן והשקעה. מאחר וזמן שווה כסף, תופתעו לגלות אחרי השימוש במכשיר עד כמה גדול החסכון שלכם במטבח.

.

 

אביזרים נלווים: אחד היתרונות שחוסכים כסף הוא האביזרים הנלווים של המיקסר. מעבר לכסף הם גם חוסכים מקום על השיש. חלק מהאביזרים הנלווים למיקסר הם מכשיר להכנת פסטה, מכונת בשר, קוצץ ירקות ומסחטת מיץ. במקום להחזיק בבית ועל השיש חמישה מכשירים שונים ואף יותר, ניתן להחזיק מכשיר אחד ובכל פעם להוציא את האביזר הרצוי, לחבר אותו למיקסר ובסיום העבודה להחזירו למקום. ברוב המקרים העלות הכוללת של רכישת המיקסר עם האביזרים הנלווים תהיה זולה יותר מרכישת כל מוצר בנפרד.

.

 

שימוש לכל בני המשפחה: מעבר להפעלה נוחה ובטוחה, המכשיר מתאים לכל סוגי המזון הנדרשים ולכל הגילאים. גם אם יש לכם תינוקות בבית או ילדים בצבא תוכלו להכין בעזרתו החל ממזון טחון ומרוסק לתינוקות וכלה בגלידות, מיץ סחוט ועוד.

 

לסיכום, כשאתם שוקלים לרכוש מכשיר חשמלי למטבח, בדקו את כל התועלות שלו אל מול העלות. אל תתפתו לרכוש מוצרים בעלות נמוכה. לעיתים כדאי לשלם קצת יותר בידיעה שלטווח הארוך המכשיר נותן לך שקט ושלווה ומספק את כל הצרכים שלך.

***

מוגש בחסות זברה CRM – מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.

מערכת CRM

דילוג לתוכן